اگر سایتتان را برای سئو و بهینه سازی ، به شرکت سئو یا یک سئو کار سپرده باشید و یا خودتان اقدام به آن کرده باشید ، حتما با اصطلاح رپورتاژ آگهی آشنایی دارید. 

خرید رپورتاژ آگهی ، فرایند ها و یک سری نکاتی دارد که شما مم به توجه به آن هستید. چرا که پای آن پول پرداخت می کنید و باید با حساب و کتاب و با بررسی ، آن را سفارش دهید.

در ادامه 7 نکته در مورد فرایند خرید رپورتاژ آگهی را با هم بررسی می کنیم.

1. تهیه لیست از سایت هایی که صفحه هایی ، تحت عنوان رپورتاژ آگهی در اختیار بقیه سایت ها قرار می دهند تهیه می کنیم.

2. اعتبار دامنه و اسپم اسکور (spam score) و رتبه الکسای آن را بررسی و ثبت می کنیم.

3. با استفاده از سایت repox.net ارزش واقعی هر سایت را محاسبه می کنیم.

4. برای هر سایت ، یک فایل اکسل مجزا می سازیم و به مدت یکماه رپورتاژ های آن را بررسی می کنیم.

5. میزان پیشرفت سایت های آگهی دهنده را به صورت هفتگی ثبت می کنیم.

6. سایت هایی که آگهی دهندگان آن ها رشد بهتری دارند را شناسایی می کنیم.

7. از میان لیست بررسی شده ، یک سایت قوی ، سه سایت متوسط و دو سایت معمولی را انتخاب می کنیم.

 

عمومی یا خبری دارای بخش هایی مرتبط کاملا مرتبط ارتباط موضوعی
45< 30< 15< اعتبار دامنه
10> 20> 30> اسپم اسکور

 

برای انتخاب سایت برای رپورتاژ حتما به جدول بالا توجه کنید. به این صورت که اگر به سایت عمومی یا خبری خواستید رپورتاژ بدهید ، اعتبار دامنه بالای 45 و اسپم اسکور هم کمتر از 10 باشد.

سئو وب سایت ، فرایند زمانبر و پر زحمتی است که شما باید آن را انجام دهید تا بتوانید سایتتان را به ثمر برسانید.

سئو فروشگاه اینترنتی ، تحقیق کلمه کلیدی (بخش پنجم)

سئو فروشگاه اینترنتی ، تحقیق کلمه کلیدی (بخش چهارم)

سئو فروشگاه اینترنتی ، تحقیق کلمه کلیدی (بخش سوم)

سایت ,، ,کنیم ,رپورتاژ ,آگهی ,بررسی ,می کنیم ,رپورتاژ آگهی ,آن را ,اسپم اسکور ,خرید رپورتاژ

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قمت طلا مثقال و گرم ترفند استار جهاز خانه کانکس کهن وبلاگ طرفداران بازی الدر اسکورل رشته سیاستگذاری عمومی نوآموزان جگونه یک مدرسه شاد داشته باشیم ؟ شیمی و مواد شیمیایی خدمات فنی سهیلی